środa, 18 stycznia 2017

Wycena domen internetowej

Problem z wyceną domeny internetowej, występuje szczególnie, gdy stawiamy nasze kroki w tej branży. Pamiętam,domeny, o których myślałem, że są 10/10 a, po jakim czasie, po nabraniu doświadczenia to wszystko się zmieniło. Kiedyś większości moich domen dałbym 9 lub 10 punktów, a teraz te pierwsze moje zarejestrowane domeny, które oczywiście nie przedłużyłem miałyby punktacje 2 lub 3 punkty. Ostatnio mój blog,rozwinął się właśnie o darmową ocenę domen itnernetowych. Pod tym linkiem dostępne jest więcej szczegółów. http://cepiel.pl/ocena-wycena-domeny/Ocena wycena domen internetowych.Jak mi idzie ta ocena? Możecie ocenić i zobaczyć czy mam rację, ponieważ, jest już kilka domen ocenionych choćby ta:
Oczywiście, napiszę od razu, że nie jestem ocenić wszystkich domen, chyba rozumiecie, że to jednak trochę zajmuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz